با بیش از ۵۰ سال تجربه در اجرای بیش از ۲۵۰۰ پروژه ملی در سراسر ایران، گروه اطلس ساراوان همواره بر آن بوده است تا بهترین خدمات را به کشور و مردم عزیزمان ارائه دهد. ما با تعهدی راسخ به حفاظت از محیط زیست و توجه ویژه به منابع طبیعی، در مسیر توسعه پایدار و کارآفرینی گام برمی‌داریم.

فعالیت‌های ما در اطلس ساراوان به‌ویژه در حوزه‌های صنعتی پیشرفته، از جمله فناوری‌های نوین در صنایع LNG، هلیوم، هیدروژن مایع، و تولید سیستم‌های تفکیک هوا (Air Separation Plant) متمرکز شده است. با تخصص بالا در صنایع برودتی، به‌ویژه در تولید Cold Box و Turbo Expander و همچنین سیستم‌های سرمایشی صنعتی برای صنایع نفت، گاز، و پتروشیمی، تلاش کرده‌ایم محصولات خود را با بالاترین کیفیت جهانی عرضه کنیم.

با تکیه بر دانش فنی روزآمد و همکاری با دانشگاه‌های برتر ایران از جمله دانشگاه نفت، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، و دانشگاه علم و صنعت، همچنین بهره‌مندی از همکاری مشترک با پژوهشگاه نفت و ستاد بهینه‌سازی مصرف سوخت، ما به دنبال توسعه فناوری‌های نوین و استفاده از انرژی‌های پاک هستیم.

گروه اطلس ساراوان به‌عنوان یکی از پیشگامان صنعت، با تأکید بر تحقیق و توسعه (R&D) و استفاده از هوش مصنوعی در فرآیندهای تولید، نقشی کلیدی در توسعه محصولات با مصرف بهینه و سازگار با محیط زیست ایفا می‌کند. همکاری ما با شرکت‌های دانش‌بنیان و کمپانی‌های معتبر جهانی، گواهی بر تعهد ما به نوآوری و ارتقای استانداردهای کیفی است.

ماموریت ما حفظ و صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست ایران برای نسل‌های آینده است و بر این باوریم که با استفاده از تکنولوژی‌های نوین و بهره‌برداری از انرژی‌های پاک، می‌توانیم گامی مؤثر در جهت کاهش آلودگی و صدمات زیست‌محیطی برداریم.

HVAC Equipment

تجهیزات تهویه مطبوع و تبرید ،تجهیزات سرمایشی و گرمایشی برای مجتمع‌های مسکونی، تجاری و صنعتی

Refrigeration Unit

محصولات ما با استفاده از کمپرسورهای گاز اسکرو پیشرفته و رعایت استانداردهای API، تضمین می‌کنند که فرآیندهای صنعتی شما به بهترین نحو خنک شوند.

Air Separation Unit

ما محصولات واحد جداسازی هوا (Air Separation Unit) را با بالاترین کیفیت و دقت تولید می‌کنیم تا نیازهای متنوع صنایع را برآورده سازیم.

چشم‌انداز

تبدیل شدن به یکی از پیشروان صنعت سیستم‌های خنک کننده صنعتی در سطح ملی و بین‌المللی است. با تمرکز بر نوآوری و کیفیت، ما به دنبال ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان خود و دستیابی به استانداردهای بالای صنعت هستیم.

ماموریت

ساخت و تأمین محصولات پیشرفته مطابق با استانداردهای بین‌المللی، ما به ارائه راهکارهایی با کیفیت بالا و قیمت مناسب متعهدیم تا نیازهای مشتریان محترم را برآورده کنیم و به بهبود کارایی سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی کمک کنیم.

ارزش های شرکت اطلس ساراوان

حفظ استانداردهای برتر در تمام زمینه‌ها

جلب اعتماد از طریق عملکرد قابل اعتماد و ایجاد محیطی قابل اعتماد برای همه ذی‌نفعان

قوی‌ترین اصول حاکمیت شرکتی برای اطمینان از پایداری و رشد شرکت

روابط ما با ذی‌نفعان وابسته به صداقت و امانت‌داری کارکنان ما است

تعهد بی‌قید و شرط به رضایت مشتریان و ارائه خدمات با کیفیت بالا

حداکثر شفافیت در تمامی امور و اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع

شفافیت

تعامل صادقانه و شفاف با مشتریان

نوآوری

بهره‌گیری از جدیدترین
تکنولوژی‌ها و روش‌های نوین

کیفیت

ارائه بالاترین کیفیت
در تمامی محصولات و خدمات

سال تجربه

0 +

اعضای هیئت مدیره

تیم ما متشکل از مدیران با تجربه و نیروهای متخصص و کارآزموده است که دارای گواهینامه‌های بین‌المللی می‌باشند.
ما به آموزش و توسعه مستمر کارکنانمان اهمیت می‌دهیم تا بتوانیم بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهیم.
پیمایش به بالا